  • 1. Data: 2004-08-22 08:41:34
    Temat: zmiana konta
    Od: "Profil1" <l...@n...pl>

    Witam
    Mam małe pytanie . Czy przy zmianie konta bankowego działalności
    gospodarczej muszę złożyć NIP 1 informujący o likwidacji starego konta
    i drugi NIP 1 z informacją o nowym koncie czy wystarczy tylko jeden NIP 1
    informujący o zmianie numeru konta.

    Witek

  • 2. Data: 2004-08-22 10:25:09
    Temat: Re: zmiana konta
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > gospodarczej muszę złożyć NIP 1 informujący o likwidacji starego konta
    > i drugi NIP 1 z informacją o nowym koncie czy wystarczy tylko jeden NIP 1

    Wystarczy tylko jeden. Przy wypełnianiu odpowiednich rubryk jasno wynika,
    czy przy okazji zakładania nowego konta likwidujesz stare konto, czy tylko
    zakładasz kolejne.
    Składasz w każdym US, z którym masz coś do czynienia.
    T.