  • 1. Data: 2005-01-14 11:01:45
    Temat: zmiana nazwy firmy
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam pytanie: od ktorego momentu moge poslugiwac sie nowa nazwa firmy: w
    momencie gdy zlozylam wniosek do urzedu gminy o zmiane,czy dopiero, gdy
    zmienie tez w urzedzie statystycznym (regon), banku, urzedzie skarbowym??
    Dziekuje
    Kurka

  • 2. Data: 2005-01-14 11:22:21
    Temat: Re: zmiana nazwy firmy
    Od: Iza <i...@a...poczta.onet.pl>

    Kurka wrote:
> [...]
    > momencie gdy zlozylam wniosek do urzedu gminy o zmiane,czy dopiero, gdy
    > zmienie tez w urzedzie statystycznym (regon), banku, urzedzie skarbowym??

    od daty, ktora podajes w UG, ze z dniem tym i tym nazwa firmy bedzie
    brzmiec ... .

    Iza