  • 1. Data: 2008-07-17 19:12:03
    Temat: znalazlem faktury z lutego i marca - jak to zaksiegowac - KPiR?
    Od: "janeks" <j...@w...pl>

    Witam. Szkoda mi tracic kosztow. Jak zaksiegowa faktury znalezione teraz z
    lutego i marca?

  • 2. Data: 2008-07-17 19:27:04
    Od: r...@o...pl

    On 17 Lip, 21:12, "janeks" <j...@w...pl> wrote:
    > Witam. Szkoda mi tracic kosztow. Jak zaksiegowa faktury znalezione teraz z
    > lutego i marca?

    Ale w czym widzisz problem?

  • 3. Data: 2008-07-17 19:38:08
    Od: <s...@a...pl>

    > Witam. Szkoda mi tracic kosztow. Jak zaksiegowa faktury znalezione teraz z
    > lutego i marca?

    Jeśli to z lutego i marca 2008 to zwyczajnie, wpisujesz jak każdą inną fakturę w
    bieżącym miesiącu. Można powiedzieć, że w kpir okresem rozliczeniowym jest rok
    kalendarzowy.

  • 4. Data: 2008-07-17 19:53:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jeśli to z lutego i marca 2008 to zwyczajnie, wpisujesz jak każdą
    > inną fakturę w bieżącym miesiącu.

    Złośliwie nikt nie doda, że dotyczy
    to jedynie podatku dochodowego :-)

  • 5. Data: 2008-07-17 19:54:23
    Od: "janeks" <j...@w...pl>

    no wlasnie - wpisac brutto w ksiazke?

    co z vatem?

  • 6. Data: 2008-07-17 20:01:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    janeks wrote:
    > no wlasnie - wpisac brutto w ksiazke?

    Dlaczego brutto?
    Wpisujesz netto.

    > co z vatem?

    A co ma być.
    Normalnie przepada.

  • 7. Data: 2008-07-17 20:36:56
    Od: r...@o...pl

    On 17 Lip, 22:01, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Dlaczego brutto?
    > Wpisujesz netto.

    > A co ma być.
    > Normalnie przepada.

    Ale czemu - korekty skasowali :) ?

  • 8. Data: 2008-07-17 20:40:26
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Lip, 22:01, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Dlaczego brutto?
    > Wpisujesz netto.

    > A co ma być.
    > Normalnie przepada.

    Ale czemu - korekty skasowali :) ?

    A nie wystarczy poprosić o duplikat? I datę otrzymania wpisujesz z bieżącego
    miesiąca.

  • 9. Data: 2008-07-17 21:35:43
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    DarkoZZZ napisać:

    > A nie wystarczy poprosić o duplikat?
    > I datę otrzymania wpisujesz z bieżącego miesiąca.

    Ile czasu po oryginale można taki manewr wykonać?

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2008-07-17 21:44:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, r...@o...pl wrote:

    > Ale czemu - korekty skasowali :) ?

    Ba, skąd mamy wiedzieć kiedy tę fakturę dostał!
    A nuż dotarła w maju... co, nie??? ;)

    pzdr, Gotfryd