eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizrodla pochodzenia pieniedzy na mieszkanie / dzialke - US › zrodla pochodzenia pieniedzy na mieszkanie / dzialke - US
    From: "Marcin978" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zrodla pochodzenia pieniedzy na mieszkanie / dzialke - US
    Date: Tue, 17 Aug 2004 16:20:25 +0200

    Tak sobie mysle

    zalozmy ze mam 50k udokumentowanej kasy (darowizna od babci i mamy)

    sytuacja hipotetyczna jest taka

    trafia mi sie super okazja, znajomy wyjezdza za granice, chce popzbyc sie
    mieszkania za 100 tys
    sprzedaje mi je za 50 tys, bo jestem jego dobrym znajomym i akurat bylem
    najbliszym zainteresowanym a on musial szybko wyjechac na stale

    ogolnie sprzedaje za duzo mniej niz cena rynkowa

    i teraz pytanie, jesli u notariusza sporzadzimy umowe na 50 tys, to us sie
    dowali, ze zanizony zostal podatek od sprzedazy

    jesli sporzadzimy umowe na rynkowa wartosc mieszkania na 100 tys
    dowali sie ze nie mialem udokumentowanej kasy na to mieszkanie

    co zrobic w takiej sytuacji?

    pozdrawiam