  • 1. Data: 2005-03-01 09:30:30
    Temat: zus PIT 40A
    Od: Wugof <A...@a...spamowy>

    Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego w przysłanym ww picie, na pierwszej
    stronie jest zaliczki wpłacone do US(i tu kwota), a na ostatniej stronie
    informacja
    "osoby które zamierzają złożyć zeznanie w US...." zaliczki wpłacone 0zł

  • 2. Data: 2005-03-01 09:44:49
    Temat: Re: zus PIT 40A
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Wugof" <A...@a...spamowy> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacja
    > "osoby które zamierzają złożyć zeznanie w US...." zaliczki wpłacone 0zł
    --------------------------------
    Bo ZUS dokonał rozliczenia i ta kwota jest wykazana jako nadpłata i bedzie
    zwrócona przez ZUS
    Wiola

  • 3. Data: 2005-03-01 11:32:25
    Od: Wugof <A...@a...spamowy>

    On Tue, 1 Mar 2005 10:44:49 +0100, Wiola wrote:

    > Bo ZUS dokonał rozliczenia i ta kwota jest wykazana jako nadpłata i bedzie
    > zwrócona przez ZUS
    > Wiola
    Święta prawda. Właśnie wracam z ZUS, zwrócą i to juz w marcu.
    Idzie ku lepszemu.