  • 1. Data: 2005-03-01 10:07:29
    Temat: Gratyfikant i ekwiwalent za pranie - jak?
    Od: "Amanda" <a...@p...onet.pl>

    Jak w gratyfikancie (ver 1.07 dodać składnik wypłaty - ekwiwalent za pranie
    odzieży.
    Próbuję na różnej maści sposoby i ni jak nie mogę tego "zainstalować"

    Pozdrawiam.
    Amanda

  • 2. Data: 2005-03-01 11:47:12
    Temat: Re: Gratyfikant i ekwiwalent za pranie - jak?
    Od: a...@p...onet.pl

    Domacałem się;-)

  • 3. Data: 2005-03-01 18:28:38
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Amanda
    <a...@p...onet.pl> wystukał[a]:
    > Jak w gratyfikancie (ver 1.07 dodać składnik wypłaty - ekwiwalent za
    > pranie odzieży.
    > Próbuję na różnej maści sposoby i ni jak nie mogę tego "zainstalować"

    hehe, powodzenia.!, szybciej i łatwiej będzie zrobić oddzielną listę
    wypłat (word, excel, ręcznie).
    Chyba, że masz 1000 pracowników (chociaż w to wątpię - byś nie miała
    Gratyfikanta) to możesz się pobawić najpierw zdefiniować nowy składnik
    płacowy (dodawany już do kwoty netto, nieopodatkowany, nieoskładkowany -
    robi się to w administratorze). Od razu jak będziesz w tym module to
    dorzuć sobie ten składnik do składników listy płac na wydruku. Potem
    trzeba ten składnik wszystkim pracownikom dorzucić do wypłaty (już nie
    pamiętam dokładnie gdzie to jest). Ale z tym do trochę zabawy i nie
    zawsze wiadomo jaki rezultat. Bezpieczniejsze rozwiązanie pierwsze -
    całkiem odrębna lista.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --