    From: "ArS" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zus a kpir
    Date: Fri, 21 Feb 2003 08:33:21 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa80.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl

    witam,
    ktore dokladnie skladki zus mozna wciagnac do kpir ? np. z rna
    emerytalna+rentowa+wypadkowa pracownika, do tego fp i fgsp (dra), oraz to co
    placi za siebie pracodawca (emeryt.+rent.+wyp.) ? znam dwoje ciekawych ludzi
    ale jeden z nich wciaga skladki tak jak przedstawilem wyzej a drugi (moj
    szwagier ;) wpisuje cale swoje spoleczne (czyli jeszcze +chorobowe) do
    emer.+rent.+wyp.(bo jest sam na wlasnej dzialalnosci gosp.). no wiec jak to
    byc powinno ?
    zdrow
    Alex

    ps. aaach..i jeszcze jedno; nie wiem czy to dobry pomysl ale ten moj
    szwagier wciaga do kpir takie..hmm..memorialy bankowe jak sie nie myle.. ot
    zwykle male karteczki wydruku z informatycznego systemu bankowego dotyczace
    pobranych prowizji lub oplaty za prowadzenie rachunku.. ani to ostemplowane
    ani podpisane... nie wiem czy to ma sens wciagac do kpir