  • 1. Data: 2004-01-14 11:57:22
    Temat: zus odsetki
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Place dzis zus zamiast 10 stycznia, czy doliczac odsetki ustawowe?
    Uroslo tego w sumie na trzech kontach 1.25zl, w US bylo jakos tak, ze
    jesli odsetki sa mniejsze niz cos (kolo 3zl) to sie nie placi, a jak w ZUS?

    p.

  • 2. Data: 2004-01-14 12:05:02
    Temat: Re: zus odsetki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pitus napisał:
> [...]
    > Uroslo tego w sumie na trzech kontach 1.25zl, w US bylo jakos tak, ze
    > jesli odsetki sa mniejsze niz cos (kolo 3zl) to sie nie placi, a jak w ZUS?

    W ZUS nie płaci się odsetek jak jest mniej niż 2 zł.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-14 13:58:13
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > U?ytkownik Pitus napisa?:
    >
    > W ZUS nie p?aci si? odsetek jak jest mniej ni? 2 z?.
    >
    > Maddy

    Dziekuje bardzo!

    p.

  • 4. Data: 2004-01-14 16:59:14
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> schrieb in im Newsbeitrag:

    > W ZUS nie płaci się odsetek jak jest mniej niż 2 zł.

    Ahaaa...
    Ja mam termin 15 styczen - kwota: 220 zl. Jesli zaplace dwa-trzy
    dni pozniej to nie beda sie rzucac w ZUS? :)

    Neko