  • 1. Data: 2010-10-29 06:42:06
    Temat: zwolnienie z vat kupno - samochodu dostawczego do 3,5 t - 2011
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    jeszcze raz ja :)

    czy po nowym roku bedzie utrzymane zwolnienie z vat od zakupu samochodów do
    3,5 tony - chce kupić dostawczaka do firmy do przewozu towaru (żadne tam
    trucki czy vany)i sie zastanawiam czy juz biegać czy spokojnie poczekać do
    stycznia/lutego na wyprzedaże ?

    czy dal samochodów powyzej 3,5 tony zwolnienie bedzie dalej utrzymane ? czy
    tną wszystkim po równo ?

    czy mozna kupic taki samochód za granica i odliczyć vat w polsce - jak
    przejśc taką procedurę ?

    Dzieki

  • 2. Data: 2010-10-29 07:12:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-10-2010 08:42, rt pisze:
    > jeszcze raz ja :)
    >
    > czy po nowym roku bedzie utrzymane zwolnienie z vat od zakupu samochodów do
    > 3,5 tony

    Nie ma takiego zwolnienia. Nigdy nie było.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-10-29 11:29:31
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przepraszam - chodzi mi o odliczenie vat nie zwolnienie

    dzieki