    From: "setler" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwrot podatku za okna
    Date: Sat, 30 Oct 2004 15:38:25 +0200

    Witam!!
    mam pytanie...
    Moja mama kupila okna.. a wlasciwie usluge remontowa...
    teraz: na kogo wystawic rachunek??
    mama placi podatek ok 200zl rocznie iwec odpis bedzie trwac latami..
    ja mam rente rodzinna ok 700 zlotych wiec podatku place nie wiele wiecej od
    niej
    moj brat zarabia normalnie ok 1200 na reke.. wiece ma najwiekszy dochod i
    teoretycznie moze najwiecej odliczyc..
    mieszkamy razem, mama jest czlonkiem spoldzielni, wy poprostu jestemy
    zameldowani w tym mieszkaniu jako jej synowie..
    czy rachunki mozna wystamic na mojego brata zeby to on mogl sobie odliczyc
    te usluge remontowa??

    dzieki za odpowiedz