    From: "artdzi" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwrot ulgi budowlanej
    Date: Wed, 8 Oct 2003 20:05:59 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@174-goc-1.acn.waw.pl

    Witam
    W 2001 roku sprzedalem mieszkanie ktore nabylem korzystajac z ulgi
    budowlanej. Niestety od zakupu nie minelo wtedy jeszcze 5 lat w zwiazku z
    tym musialem w urzedzie skarbowym zlozyc oswiadczenie ze pieniadze uzyskane
    ze sprzedazy przeznacze w ciagu dwoch lat na moje cele mieszkaniowe.
    W pazdzierniku mija wlasnie te dwa lata. Niestety zostalo mi 10 tys. na
    ktore nie mam pokrycia ( nie wydalem ich na cele mieszkaniowe). W zwiazku z
    tym chcialbym sie zapytac jaki podatek bede musial zaplacic. Na kwote
    jakiego rzedu musze sie przygotowac przed wizyta w urzedzie.

    Pozdrawiam
    Artdzi