  • 11. Data: 2011-02-10 17:38:32
    Temat: Re: Brak PIT-11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2011 11:05 AM, Nikiel ;) wrote:

    > Jeżeli było to zlecenie do 200zł to mógł być to ryczałt -> a wtedy nie
    > ma Pit 11
    >

    > Pozdrawiam
    > {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]
    >
    > Nikiel ;-)

    no ewentualnie
    ale wowczas tez sie tego na pit nie rozlicza

  • 12. Data: 2011-02-10 19:00:24
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-10, o godz. 11:38:32
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > no ewentualnie
    > ale wowczas tez sie tego na pit nie rozlicza

    Utnę spekulacje - ma być PIT-11 którego zamawiający nie chce
    dostarczyć. Akurat tutaj wiem co piszę.

    Tomek

  • 13. Data: 2011-02-10 19:00:47
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-09, o godz. 15:17:56
    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Przeczytaj to zdanie jeszcze raz, a potem napisz czy wypłacił ci
    > brutto czy netto

    I sprawa jasna, dzięki

    Tomek

  • 14. Data: 2011-02-10 19:02:51
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-09, o godz. 10:19:26
> [...]

    > zaliczka pobrana przez płatnika - jak wypłacił netto to pobral
    > "nalezna zaliczke" wyliczoną powyzej, jak nie pobrał to wpisujesz
    > zero.
    >
    > suma wpłaconych zaliczek - nic nie wiesz na ten temat wiec zero.
    >
    > do zeznania dołączasz pismo, że (...)
    >
    > Ewentualnie pozniej jak juz dostajesz ten pit-11 nawet za 3 lata, to
    > robisz korekte i dolaczsz pismo, ze w zwiazku z otrzymaniem pit-11 za
    > rok taki to taki sporządzasz korekte pit-36". I wtedy ewentualnie
    > dostaniesz zwrot nadplaconej zaliczki podatku.
    >
    > Zapewniam cie, ze szybko ci doślą pit po pierwszym liscie.

    Ok, dzięki, mi ten PIT-11 nie jest wcale potrzebny skoro mogę rozliczyć
    się bez niego. Walka z polisz-byznesmenem nie jest moim fetyszem :)

    Tomek

  • 15. Data: 2011-02-10 19:12:45
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-09, o godz. 23:23:06

    > Tak BTW:

    > W sumie po otrzymaniu Twojego żądania mógł natychmiast reagując
    > uratować swoje 4 litery (czynny żal, podatek, odsetki i wszystkie
    > zaległe deklaracje - US jeszcze nie wie, że Ty miałeś przychód).
    > A tak naraża się na rzeczywisty problem.

    Zgadzam się - zwłaszcza że ja chcę tylko złożyć szybko zeznanie
    a problem zrobię mu niejako przy okazji, bez celowej złośliwości.

    Tomek

  • 16. Data: 2011-02-11 01:55:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2011 1:02 PM, tomek wrote:

    > Ok, dzięki, mi ten PIT-11 nie jest wcale potrzebny skoro mogę rozliczyć
    > się bez niego. Walka z polisz-byznesmenem nie jest moim fetyszem :)

    jesli wiesz co na tym pit-11 byłoby to sam pit-11 jest ci do niczego
    niepotrzebny. On ci ma tylko ułatwić rozliczenie.
    Rozliczasz się z dochodu niezaleznie od tego czy masz jakies formalne
    papiery na to czy nie.
    natomiast słowo wyjasnienia do US dlaczego u siebie nie znajda pit-11 do
    tego to by sie jednak przydało.

  • 17. Data: 2011-02-11 09:31:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.02.2011 18:05, Nikiel ;) pisze:
    > Jeżeli było to zlecenie do 200zł to mógł być to ryczałt -> a wtedy nie
    > ma Pit 11

    No ja dostałem z Urzędu Miasta za obsługę wyborów, a to coś koło 100zł
    było.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2011-02-11 13:41:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011, witek wrote:

    > Rozliczasz się z dochodu niezaleznie od tego czy masz jakies formalne papiery
    > na to czy nie.

    Pewnym problemem może być pytanie o dowody - bo z opisu zrozumiałem, że
    rachunek wystawił, ale czy kopię ma to nie wiemy :D

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2011-02-11 20:57:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 7:41 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Pewnym problemem może być pytanie o dowody - bo z opisu zrozumiałem, że
    > rachunek wystawił, ale czy kopię ma to nie wiemy :D

    no przeciez ma umowe na papierze. co nie? :)
    to niech sobie kopie rachunku zrobi.

  • 20. Data: 2011-02-11 20:58:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 3:31 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ja dostałem z Urzędu Miasta za obsługę wyborów, a to coś koło 100zł
    > było.

    kiedy dostałes?
    przed wejsciem ryczałtu, czy po?
    jak po, to ktos sie nadaje na szkolenie w trybie pilnym