  • 1. Data: 2006-02-12 12:14:04
    Temat: DG a dofinansowanie i PIT
    Od: "Ryan3" <r...@i...pl>

    Witam
    Dostalem dofinansowanie z EFS (UP) w wys 11.500 zl.
    Nie jest to opodatkowane.
    Czy musze wykazywać t w PIT36 ?? Jesli tak to gdzie mam wpisac.
    Druga sprawa:
    UP przyslal mi rozliczenie za szkolenie (gdy ubiegalem sie o to
    dofinansowanie. To cos jakby dieta. Na kwote 48 zl. Jest to z Funduszu Pracy
    i Gwarantowanych Swiadczen Pracowniczych. Nie pobrano zaliczki na podatek.
    Czy musze zaplacic za to podatek ?? Gdzies widzialem informacje ze chyba nie
    Z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2006-02-12 19:27:55
    Temat: Re: DG a dofinansowanie i PIT
    Od: "wojjan" <w...@a...pl>

    Ryan3 wrote:
    > Witam
    > Dostalem dofinansowanie z EFS (UP) w wys 11.500 zl.
    > Nie jest to opodatkowane.
    > Czy musze wykazywać t w PIT36 ?? Jesli tak to gdzie mam wpisac.

    Odnośnie tego pytania:
    Też otrzymałem dotację i pytałem zarówno w pup jak i w US i ta dotacja jest
    zwolniona z opodatkowania.
    "Diety" nie otrzymałem więc się nie wypowiem.

    --
    Z pozdrowieniami i uśmiechami...
    wojjan

  • 3. Data: 2006-02-12 20:15:19
    Od: "Ryan3" <r...@i...pl>

    > Też otrzymałem dotację i pytałem zarówno w pup jak i w US i ta dotacja
    jest
    > zwolniona z opodatkowania.
    > "Diety" nie otrzymałem więc się nie wypowiem.

    Ja wiem ze jest zwolniona, ale w pitach wpisuje sie tez dochod zwolniony z
    opodatkowania.
    Wiec nie wiem czy mam to wpisac.