  • 1. Data: 2006-09-25 17:30:44
    Temat: Euronip a zakupy w niemieckich sklepach
    Od: "keitel" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Chcialbym w najblizszym czasie otworzyc sklep z chemia gosp. Czesc towarow
    chcialbym kupowac w Niemczech - dokladniej w hipermarketach. Mam w zwiazku z
    tym pytanie. Czy jesli dany sklep nie chcialby mi wystawic faktury na moj
    euronip bez niemieckiego podatku vat to czy moge sie starac o zwort VATu
    niemieckiego w Polsce? jesli bym kupil z Vatem to czy polski VAT musze
    doliczac do ceny netto czy ceny brutto z niemieckiej faktury?