  • 1. Data: 2002-12-19 21:01:56
    Temat: IWA?
    Od: "Iwona Jakubowska" <i...@...v.pl.nospam>

    Witam Grupowiczow...
    Mam pytanie jak to jest wlasciwie z tym ubezpieczeniem wypadkowym w 2003
    roku? do kiedy nalezy skladac to IWA? i tak wlasciwie jezeli prowadzony jest
    handel hurtowy i detaliczny ale firma zatrudnia 7 osob to jaki w koncu jest
    ten procent?? 1,20 z zał.nr 2 Dz.U.Nr 200, czy jak wyczytalam w inforze
    polowe najwyzszej skladki
    http://www.serwispp.infor.pl/online/artykul.html?id=
    428
    ? czy moze jeszcze licze jakis wspolczynnik ryzyka? tyle ze nie ma mowy o
    takowym, bo nigdy jeszcze nie bylo wypadku i nie bylo tez wyplacanego
    swiadczenia o tym charakterze. Niech Ktos mi to wyjasni, bo moze juz od tego
    myslenia sama cos placze.
    Z gory dziekuje

    --
    Pozdrawiam,