  • 1. Data: 2002-12-19 20:36:18
    Temat: Witam :)))))))))))))))
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    Witam Wielce Szanowną Grupę :))))

    Wczoraj odkryłam że jest ta grupa i teraz siedzę i czytam wszystko coście tu
    Państwo napisali. Ileż ciekawych tematów.

    Pozdrawiam serdecznie i liczę na miłą konwesację.

    --
    biedny_żuczek

  • 2. Data: 2002-12-19 21:46:40
    Temat: Re: Witam :)))))))))))))))
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "żuczek_" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Państwo napisali. Ileż ciekawych tematów.
    A ile jeszcze będzie po Nowym Roku -to nikt nie wie,ale zapewne więcej
    niz w tym
    Czytaj żuczku bo naprawdę możesz być biedny-:)))
    Jacek

  • 3. Data: 2002-12-20 20:10:44
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    >. Ileż ciekawych tematów.
    > A ile jeszcze będzie po Nowym Roku -to nikt nie wie,ale zapewne więcej
    > niz w tym
    > Czytaj żuczku bo naprawdę możesz być biedny-:)))

    Dziękuję za miłe słowa na powitanie. Myślę że biedni mogą być wszyscy
    którzy mają w jakikolwiek sposób kontakty z Szacownymi Urzędami. Już tam "na
    górze" starają się jak mogą aby nam się nie nudziło :).

    Pozdrawiam

    biedny_żuczek