  • 11. Data: 2003-03-09 20:00:11
    Temat: Re: Jak długo przechowuje sie dokumenty?
    Od: Tomek Dzięcioł <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    Daro wrote:
    > Użytkownik Barbara <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b4cla5$1jc9$...@n...atman.pl...
    >
    > 5 lat

    A czy zatrudniałeś pracowników. Bo jeśli tak to niektóre (np. listy płac)
    dokumenty trzeba przechowywac sporo dłużej.
    --
    Pozdrawiam
    Tomek Dzięcioł

  • 12. Data: 2003-03-09 21:18:28
    Od: t...@w...pl

    Barbara napisał(a):

    > ile lat przechowuje sie dokumenty prowadzac dzialalnosc gospodarcza i bedac
    > na vat?
    > b.

    Rok 1997 musimy zachować do końca tego roku. 1996 już spaliłem.

  • 13. Data: 2003-03-10 16:39:32
    Od: "jb" <j...@i...pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:3E6BAFA4.A2F921@wp.pl...

    > Rok 1997 musimy zachować do końca tego roku. 1996 już spaliłem.

    Wg ordynacji podatkowej 6 lat, ale wg świeżego Rozporz. Min. Kultury. z dn.
    16.09.2002r. dowody księgowe, faktury, itd - kat. B5 czyli 5 lat.
    Nie wie lewica co robi prawica?
    Pozdrawiam jb