  • 1. Data: 2003-03-07 19:02:06
    Temat: gastronomiczny horror
    Od: "mądrala" <a...@g...pl>

    Witajcie,

    problem jest taki:
    1. firma ma bar - handel (soki, drinki, papierosy etc.) i gastronomie (tylko
    frytki).
    2. nie ma kasy fiskalnej

    W USie dowiedzialam sie, ze sprzedaz nalezy rozdzielic na gastronomie
    (7%VAT) i handel (struktura).
    Ale zastanawiam sie, czy nie mozna np. samodzielnie zadecydowac o tym w
    jakiej stawce dokonuje sprzedaży?

    Bo np robie drinka i uzywam sok (7%) i wodke (22%), powinnam sprzedać na 22,
    a jak zastosuje strukture, to wyjdzie mi troche na 22 a troche na 7...

    Pogubilam sie troche, moze ktos mnie oswieci???

    Przy okazji moze ktos zna adres gdzie moge sie czegos o tym problemie
    dowiedziec?

    M.