eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki › Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki
  • Data: 2021-03-07 16:23:03
    Temat: Mała Księgowość RZ - wyliczony ryczałt nie jest zaokrąglany do pełnej złotówki
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeszedłem na ryczałt i w Małej Księgowości RZ za luty wylicza
    ryczałt z końcówką 50 groszy - to jest w oknie:
    Ewidencja przychodów na miesiąc luty -> Suma -> Sumy do rozliczenia z
    Urzędem Skarbowym -> w kolumnie Ryczałt do zapłacenia.

    Dlaczego nie zaokrągla? Przelew do US powinien być do pełnej złotówki?
    Jasne że umiem sam zaokrąglić ale zwątpiłem czy trzeba :) Trzeba?

    A może w innym oknie powinienem szukać faktycznej kwoty podatku do
    przelania? Instrukcja programu wiele nie pomogła.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl