  • 1. Data: 2005-03-13 17:43:35
    Temat: NIP-3
    Od: "ZIBIMAL" <z...@g...pl>

    witam

    czy jak rok temu rozliczajac sie z FISKUSEM wypelnialem NIP-3 (podaje tam
    numer konta, na ktore maja przelac pieniazki) to czy w tym roku tez musze
    skladac taki dokument aby fiskus pieniazki z nadplaconego podatku przelal mi
    na konto?? czy wystarczy raz zlozyc i oni juz o tym beda wiedzieli??

    dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-13 18:21:17
    Temat: Re: NIP-3
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "ZIBIMAL" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przelal mi
    > na konto?? czy wystarczy raz zlozyc i oni juz o tym beda wiedzieli??

    nie -tylko w wypadku zmiany adresu ,nr konta i banku lub właściwości
    urzędu skarbowego

    --

    ==== OPIX=====

  • 3. Data: 2005-03-13 19:32:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    opix napisał(a):

    > nie -tylko w wypadku zmiany adresu ,nr konta i banku lub właściwości
    > urzędu skarbowego

    Nr dowodu osobistego też :)

    --
    spp

  • 4. Data: 2005-03-13 19:32:27
    Od: d2 <d...@e...le>

    > nie -tylko w wypadku zmiany adresu ,nr konta i banku lub właściwości
    > urzędu skarbowego

    ja w 2003 przeprowadzilem sie, zmienilem przyporzadkowanie do US.
    zatem zlozylem nip3 z danymi aktualizacyjnymi, dla pewnosci podalem
    jeszcze raz numer konta
    no i musialem isc na poczte po odbior nadplaty podatku
    i wez tu sie z nimi sprzeczaj pozniej cie tak przefiluja ze ci sie zyc
    odechce.

    [d2].

  • 5. Data: 2005-03-13 19:39:25
    Od: "m." <m...@w...pl>

    > Nr dowodu osobistego też :)

    hm, w przypadku nr konta wygląda to trochę inaczej. Z tego co pamiętam to
    była zmiana nr kont - na 26 cyfrowe. Więc jeżeli wówczas nie został podany
    26 cyfrowy nr konta, to należałoby złożyć nip 3 z "nowym" (czyli zmienionym
    nr). Dołącz po prostu nip do zeznania, a na zeznaniu zaznacz że załączasz i
    napisz że prosisz o zwrot nadpłaty na konto. NIP 3 mozesz pobrać ze stron
    ministerstwa finansów www.mf.gov.pl

    pozdrawiam

    m.

  • 6. Data: 2005-03-13 20:22:38
    Od: "ZIBIMAL" <z...@g...pl>

    cze ponownie
    a sluchajcie - czy jest cos takiego w jakiejs ustawie, ze jezeli US nie
    przeleje nadplaconego podatku do 30 dni to placa jakie odseteczki karne
    :):) - to by sie im przydalo - co?? :):)

    oczywiscie moga tu na mnie nakrzyczec troche urzednicy, ale tak na zdrowy
    rozum to powinien byc jakis termin wyplaty - nieprawdaz??

    pozdrowka

  • 7. Data: 2005-03-13 20:27:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    ZIBIMAL napisał(a):

    > oczywiscie moga tu na mnie nakrzyczec troche urzednicy, ale tak na zdrowy
    > rozum to powinien byc jakis termin wyplaty - nieprawdaz??

    Przecież jest - 90 dni :)

    --
    spp

  • 8. Data: 2005-03-13 20:37:07
    Od: "ZIBIMAL" <z...@g...pl>

    > Przecież jest - 90 dni :)
    >
    > --
    > spp

    90??
    na pewno??

  • 9. Data: 2005-03-13 20:41:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    ZIBIMAL napisał(a):

    > 90??
    > na pewno??

    Jeżeli mówimy o PI-ach za 2004 r. - tak (w granicach +-dzień) :).

    http://www.nbportal.pl/common/Artykul.jsp?aid=13869&
    page=1&active=3350

    --
    spp

  • 10. Data: 2005-03-13 22:36:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ZIBIMAL wrote:
> [...]
    > skladac taki dokument aby fiskus pieniazki z nadplaconego podatku przelal mi
    > na konto?? czy wystarczy raz zlozyc i oni juz o tym beda wiedzieli??

    raz