  • 11. Data: 2021-05-19 09:01:01
    Temat: Re: Nowy ład
    Od: Kviat

    W dniu 17.05.2021 o 12:16, cef pisze:

    > Bo jak nie odliczysz zdrowotnej, to zapłacisz większy PIT i on
    > procentowo w samorządzie zostanie.

    Ale równocześnie ma być zwiększona kwota wolna od podatku, która
    zamortyzuje do pewnej wysokości ten brak możliwości odliczenia
    zdrowotnego. Więc część osób nie zapłaci większego PIT pomimo braku
    możliwości odliczenia zdrowotnego, albo nawet nie zapłaci PIT w ogóle,
    choć do tej porty płacili, pomimo możliwości odliczenia zdrowotnego.

    Dopóki nie będzie konkretów na papierze, to możemy tylko sobie pogdybać
    co będzie, bo ja pisiorom w ich zapowiedzi nie wierzę, a już w jakąś
    sensowną realizację tym bardziej.

    Pozdrawiam
    Piotr