    From: "andie" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT-8C i podatek od bonu podarunkowego
    Date: Tue, 11 Mar 2008 22:23:12 +0100

    Witam,

    Czytałem kilka podobnych postów, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
    Złożyłem juz PIT-37, lecz po tym fakcie pracodawca (a konkretnie związki
    zawodowe) przypomniał sobie, że podarował mi w 2007r. 'bon podarunkowy', od
    którego nie uiściłem należnego podatku, w związku z czym, wręczył mi PIT-8C,
    z wyszczególnionym w rubryce D przychodzem, z tego właśnie tytułu.
    Pytanie moje, zatem brzmi - co powinienem zrobić?
    Złożyć korektę, ale w formie jakiego PIT-u?
    36,37, czy 38?

    pozdrawiam
    andie