  • Data: 2002-04-24 09:18:47
    Temat: Powypadkowa naprawa samochodu ?
    Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy powypadkowa naprawa samochodu związanego z działalnością gospodarczą
    (chodzi o przedsiębiorcę-osobę fizyczną) można zaliczyć do kosztów uzyskania
    przychodów ? Wypłacone odszkodownie zaliczyłem do przychodów. Wiem, że
    naprawy powypadkowe samochodów, które nie mają dobrowolnego ubezpieczenia (a
    ten nie ma ) nie można zaliczyć w koszty, ale zaliczenie do przychodów
    wypłaconego odszkodowania może zmienia sytuację. Co z VAT-em.
    Bardzo proszę o informacje, może jakieś orzecznictwo.