  • 1. Data: 2003-06-20 15:03:42
    Temat: Przelewy - wplaty podatkow
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Mam pytanko, pierwszy raz wypelniam przelew do US ;)
    I niebardzo wiem co wpisac w polu przelewu: "Identyfikacja zobowiazania"
    Chodzi o przelew na zaliczke podatku dochodowego - osoba fizyczna prowadzaca
    dzialalnosc gospodarcza PIT5, oraz drugi przelew zaliczjka na podatek
    dochodowy za wynagrodzenie PIT4
    Z gory serdecznie dziekuje!!!

    Fajas

  • 2. Data: 2003-06-20 15:47:03
    Temat: Re: Przelewy - wplaty podatkow
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    nic nie wpisuj

  • 3. Data: 2003-06-20 15:48:50
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > nic nie wpisuj

    A okres rozliczeniowy???
    Bank mi mowi, ze moge wpisac
    (DOP: M, P, R, K, D)

    Dzieki z gory

    Fajas

  • 4. Data: 2003-06-20 16:22:00
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    do poz 09 informacje na blankiecie sa raczej oczywiste,
    10 to symbol identyfikatora z poz 09 legenda
    w przwym dolnym rogu
    poz 11 okres 03 czyli 2003 rok
    typ okresu legenda w prawym dolnym rogu
    nr okresu czyli "nr miesiąca"
    poz 12
    symbol formularzaPIT 4, PIT 5, VAT 7 , PPE-ryczałt
    i in
    rodzaj dokumentu w przypadku miesięcznych deklaracji
    po jakie licho pisac deklaracja , zaliczka czy inne
    przeciez jasno wynika to z poz 12
    jeżeli będziesz płacić np tytuł wykonawczy
    wskazane by było właśnie w tej pozycji opisać go dokładniej ponieważ one /
    wymienione w poz 13 mają
    trochę dłuższe numerki identyfikacyjne/

  • 5. Data: 2003-06-20 16:22:26
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

> [...]
    > jeżeli będziesz płacić np tytuł wykonawczy
    > wskazane by było właśnie w tej pozycji opisać go dokładniej ponieważ one /

    obie to z formularza w mBanku, nie mam tam jakis legend i opisow, mam tylko
    pole ojkres rozliczenia w ktorym nie przyjmuje mi 05-2003, mam info, ze
    powinno byc (DOP: M, P, R, K, D) i niewiem co wpisac.

    dzieki za cierpliwosc ;)
    Fajas

  • 6. Data: 2003-06-20 16:51:49
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    a tutaj sprawdzałeś?:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/zusius.html#i
    dent

    pozdrav
    eva

  • 7. Data: 2003-06-20 17:03:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003, micom.edu.pl wrote:
    [...]
    >+ obie to z formularza w mBanku, nie mam tam jakis legend i opisow, mam tylko
    >+ pole ojkres rozliczenia w ktorym nie przyjmuje mi 05-2003, mam info, ze
    >+ powinno byc (DOP: M, P, R, K, D) i niewiem co wpisac.

    Było tak od razu pisać !
    03M05 (dla przykładu) jeśli to zaliczka lub podatek miesięczny.
    A ja już szukałem całej specyfikacji ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-06-20 17:43:41
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Było tak od razu pisać !
    > 03M05 (dla przykładu) jeśli to zaliczka lub podatek miesięczny.
    > A ja już szukałem całej specyfikacji ;>
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Dzieki juz sie udalo ;)

    POzdrawiam