    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ciąg dalszy o podatkach
    Date: Thu, 24 Jun 2021 12:43:41 +0200

    Dnia Wed, 23 Jun 2021 11:47:20 +0200, J.F napisał(a):

    > Jeszcze w czasach Centertela zachodze raz do jednej osoby, i widze jak
    > laduje kilka telefonow. "Bo tyle sie przydaje".

    Ja osobiście też mam jednoosobową DG.
    Jeden telefon do użytku "normalnego", inny stary model robi za modem BT w
    samochodzie (udziela internetu do nawigacji na Windows CE), inna karta
    telefoniczna siedzi w routerze w serwerowni, kolejna karta siedzi w
    laptopie itd.
    W sumie mam kilka numerów telefonów i chyba dwie lub trzy karty z nolimit
    LTE ze stałym IP.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam