  • Data: 2021-06-23 11:47:20
    Temat: Re: Ciąg dalszy o podatkach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Jun 2021 10:55:05 +0200, m4rkiz wrote:

    > Skąd, jak świadczysz usługi o różnych profilach, czy nawet handlujesz
    > kilkoma różnymi asortymentami to posiadanie kilku telefonów na biurku to
    > nic nadzwyczajnego. Chociaż łatwo się na tym przejechać jeżeli
    > faktycznie rozdało się je rodzinie.

    Jeszcze w czasach Centertela zachodze raz do jednej osoby, i widze jak
    laduje kilka telefonow. "Bo tyle sie przydaje".

    > To już zależy czy kontrahenci byli na weselu i czy całość imprezy
    > została wrzucona w koszty... ;)

    "Usluga gastronomiczno-imprezowa" i nie dojdziesz po fakturze, co to
    bylo :-)
    A jak jeszcze wystawca nie nazywa sie "Dom Weselny", to i przyczepic
    sie trudno - tzn przyczepic latwo, ale twardych dowodow nie ma :-)

    > Niestety fakty są takie że us nierzadko kwestionuje zakupy czy to
    > specjalistycznego obuwia które nie miało w nazwie 'robocze' czy to
    > części do nie posiadanej maszyny X które faktycznie są zamiennikami do
    > maszyny Y która jest na stanie, więc przedsiębiorcy zamiast kopać się z
    > koniem czasem zmieniają taktykę i wrzucają w koszty co tylko się da.

    A druga sprawa - uwazaja, ze nie po to placa podatki, zeby nie wrzucic
    w koszta wszystkiego mozliwego :-)

    J.