    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Date: Tue, 24 May 2022 13:14:40 +0200

    W dniu 24.05.2022 o 12:29, Wojciech Bancer napisał:

    > ZUS jest waloryzowany.
    > Efektywność OFE i ZUS jest podobna, tzn. OFE +/- dążą do efektywności
    > oferowanej przez szeroki rynek (WIG), ZUS ma podobnie z racji
    > waloryzacji.

    na prawdę? Więc nie ma już miejsca na dyskusje, jest miejsce albo na
    wysłanie byś się douczył na czym polega waloryzacja od tego ile ktoś
    zarobił niezależnie. Bo jeśli ktoś ma tak wielkie zapóźnienia w
    podstawach ekonomii, to nie mamy o czym mówić.

    > W jednym akapicie umieszczasz jakieś mity i okraszasz to informacją że
    > to są "podstawy ekonomii". No jezu :)

    Nie oceniaj wszystkich przez swój pryzmat. Nie wszyscy robią tak jak Ty.
    --
    http://zrzeda.pl