  • Data: 2022-05-26 10:01:26
    Temat: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Nie wierzę i nie uwierzę żadnemu ministrowi, który będzie kłamał, że
    > jakiekolwiek środki zabierane nam przez państwo do mnie jeszcze
    > należą.

    Ok. Oddzielamy czyjąś wiarę od wiedzy i stanu prawnego.

    Stan prawny dot. PPK jest taki: pieniądze można wypłacić w każdej
    chwili (nawet co miesiąc), na podstawie zwykłej dyspozycji. Nie na
    podstawie decyzji ministra, urzędnika czy coś. DYSPOZYCJI do instytucji
    finansowej.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com