  • Data: 2005-09-14 18:08:53
    Temat: Re: Kredyt na zakup akcji - koszt?
    Od: "Greg" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...wiążąca jest ta której TOBIE udzielił US...
    > AFAIK & AFAIR oczywiście :)

    Jeśli US udzielił jej MI to jest wiążąca dla mnie i dla
    każdego, kto wykaże, że znalazł się w sytuacji takiej samej,
    jak w opisanym przeze mnie stanie faktycznym.
    Jest o tym mowa tutaj (ostatni akapit):
    http://bankier.pl/wiadomosci/article.html?article_id
    =1286320

    Problem powstaje, gdy w dwóch różnych interpretacjach
    opisany jest identyczny stan faktyczny i dwa urzędy stoją
    na dwóch skrajnie różnych stanowiskach.
    Czy ktoś wie, którą interpretacją należy się wówczas kierować?

    Pozdrawiam
    Greg.