eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace? › Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
  • Data: 2002-11-16 20:32:56
    Temat: Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ar65he$fem$1@news.tpi.pl...

    > Oj Karol, dawno mnie nikt tak nie wkurzył.

    Ciesze sie, ze wreszcie mi sie udalo :-))))
    To moj maly rewanz.

    > Sięgnij do postu Małego,

    A co mnie interesuje post Małego.
    Sark! I wszystko jasne.

    1. Policz do 10. Przeczytaj jego post powoli. Dwa razy. Bez emocji. Przejdz
    do pkt. 2.
    2. Jak nie zrozumiesz co tam jest napisane to wroc do punktu nr 1. Jak
    zrozumiesz to przejdz do pkt. 3
    3. Pozdrow Sarka.

    I mimo wszystko nadal pozdrawiam,

    Karol