eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace? › Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
  • Data: 2002-11-18 06:42:24
    Temat: Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ciesze sie, ze wreszcie mi sie udalo :-))))
    > To moj maly rewanz.
    Głupi, bo głupi, ale niech Ci będzie...

    > A co mnie interesuje post Małego.
    > Sark! I wszystko jasne.
    No własnie, co cię ineresuje temat watku i istota problemu. Ważne że
    możesz poklepac w kalwiaturę jak palce swierzbią. Miejsza o to co spod
    palców wylezie.
    W końcu żeby odpowiadać na posty, wystarczy przeczytac ostatnia linijkę
    ostatniej odpowiedzi z wątku (a że najczęściej to sygnatura, to potem
    takie efekty widziny)

    > 1. Policz do 10. Przeczytaj jego post powoli. Dwa razy. Bez emocji. Przejdz
    > do pkt. 2.
    > 2. Jak nie zrozumiesz co tam jest napisane to wroc do punktu nr 1. Jak
    > zrozumiesz to przejdz do pkt. 3
    > 3. Pozdrow Sarka.

    Z faktu że Sark przyznał się do błędu który mu wytknęłam (nie takie to
    częste wśród panów na tej liscie, oj nie...)
    wynika następująca konkluzja - albo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem
    i kojarzyć faktów albo Sark nie wie co pisze i o co mu chodziło, a Ty
    wiesz to od niego lepiej.

    Pierwsze - wyrazy szczerego współczucia
    Drugie - chyba powinienes sie zastanowić nad karierą medium... a może
    jasnowidza... marnujesz się

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk