    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie zaokraglili mnie
    Date: Fri, 22 Sep 2023 21:39:45 +0200

    > Próbuję zrozumieć i nie potrafię. Na czym polegają męki logowania się
    > do ZUSu? Loguję się przez profil zaufany i nie ma żadnych mąk.

    Nie rozróżniam metod logowania.
    Nie wiem, czy jak się człowiek loguje poprzez bank to jest to profil
    zaufany czy coś innego.

    Nie mam też praktycznego doświadczenia - do ZUSu zalogowałem się
    pierwszy i ostatni raz w ostatnich dniach grudnia ubiegłego roku i nie
    pamiętam jak to było.

    Z tego co mi mówił brat to wariatkowo polega na tym, że jak się do banku
    zalogujesz to jesteś i sobie możesz tam róże rzeczy robić, a tu to zanim
    dojdziesz do tego co chcesz to kilka razy przechodzisz przez proces
    logowania. Ale to mówię nie z własnego doświadczenia.

    Z własnego doświadczenia - we wrześniu rok temu żona zgłaszała DG -
    praktycznie razem jakoś to robiliśmy i o ile pamiętam to w tym CEiDG
    chcąc tylko zgłosić DG to jak chyba trzeci raz chciał id klienta i hasło
    to mnie już szlag trafiał na zasadzie 'co za idiota to pisał'.

    By the way - mam teraz inny, podobny powód do 'wściekania się'.
    Rynek nas zmusza do rezygnacji z naszego, doskonałego standardu
    komunikacji po RS485 i wdrożenia kilka lat temu opublikowanej normy (jak
    norma się pojawiła to zamawiający ją wpisują w wymagania).
    No i moje zdanie: "co za idioci pisali tę normę!" - cofamy się jakieś
    20..30 lat.
    Zgodnie z normą to najbardziej oczywistych potrzeb zrobić 'nie da się'.
    Do tego szacuję wymuszony wzrost poboru prądu na wysyłanie nikomu nie
    potrzebnych ramek na nawet 600 razy. Jak to się przemnoży przez miliony
    chodzących bez przerwy instalacji na świecie to nie dość, że idioci to
    jeszcze mający naszą Planetę głęboko....
    P.G.