  • Data: 2023-09-29 12:08:59
    Temat: Re: Nie zaokraglili mnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Sep 2023 00:27:57 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > One są robione po to, żeby ich używać...

    Ja tam nie wiem czy chce uzywać szpiegującej aplikacji.
    Nie szpieguje? A to pewne? :-)

    I nie chce byc zobowiązany do codziennego sprawdzania elektronicznej
    skrzynki.
    Jak urząd czegos ode mnie chce, to niech przysle polecony :-)

    W formie informacyjnej to bym docenił - ze poinformują, ze jest taka
    sprawa ...

    J.