  • Data: 2023-09-29 20:15:57
    Temat: Re: Nie zaokraglili mnie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > One są robione po to, żeby ich używać...

    To wiem.
    Po poprzedniej wypowiedzi idąc do domu się chwilę zastanowiłem skąd się
    wzięło to, że ja w sumie unikam stosowania różnych nowinek.

    I chyba głównie chodzi o okulary i może o pamięć.
    Już chyba od 10 lat nie przeczytam sms-a bez okularów a 'na miasto'
    wychodzę bez. Jak ktoś mi coś napisze to trudno przeczytam jak wrócę do
    domu. Jak idę do paczkomatu to kod odbioru sobie na karteczce dużymi
    literami zapisuję.
    A te wszystkie rozwiązania to śpiewka ostatnich lat. Pewnie jakby się
    pojawiały 20 lat temu miałbym do nich inne podejście.

    Zapłacić za parkowanie w parkometrze zdarzyło mi się może 2 razy w
    życiu. Zamiast kombinować wolę się przespacerować, nawet kilometr lub
    dwa. Na zdrowie mi wyjdzie - siedzę całymi dniami przed komputerem.
    Kiedyś jeszcze było prościej bo tylko kwota i czas ale od jakiegoś czasu
    chcą też numer rejestracyjny - po jakiego grzyba mam się tego uczyć na
    pamięć. Pamiętam tylko 2 ostatnie znaki aby na stacji powiedzieć który z
    listy, która im sama wyskakuje mają wpisać na fakturę.

    Nigdy w życiu nie potrafiłem zapamiętywać faktów (numery, imiona,
    twarze). Geografia, Historia - to były dla mnie najgorsze przedmioty.
    Za to nigdy nie miałem absolutnie żadnych problemów z zapamiętywaniem
    zależności logicznych. Wystarczyło mi raz usłyszeć. Dlatego zawsze byłem
    najlepszy w klasie (na studiach w grupie) z matematyki, fizyki.

    Wiedzieć jak się nazywa aplikacja do tego czy owego, albo pod jakim
    obrazkiem się ukrywa = fakt = trudne.
    P.G.