  • Data: 2003-02-17 15:53:08
    Temat: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobi??
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 17 Feb 2003 13:00:41 +0100), "Boguslaw
    Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >No i potem dziwi sie pan, ze podejrzewam go o sklonnosc do agresywnych
    >zachowan...

    Mam niedoścignionego mistrza w Pana osobie.

    >Podpis jest OCZYWISCIE po to, by zadosc uczynic woli ustawodawcy.

    Zaś celem ustawodawcy było zrobienie na złość całemu światu? W tym
    przypadku nie i podpis ma swoje sensowne zadanie.

    >No wiec wykryl blad i mze naisac note.

    Ależ oczywiście, ale wykrył ją na etapie tworzenia dokumentu i wtedy
    nie ma sensu sprawa noty. Zwłaszcza, że jak ktoś w tym wątku zauważył,
    nie jest powiedziane, że sprzedawca potem przyjmie notę i to kupujący
    będzie miał problem. Wiedząc więc o błędzie w dokumencie nie powinien
    poświadczać nieprawdy.

    >Ale jesli moze dokopac paniece w okienku to czemu nie.. prawda ?

    Oczywiście. Biedna panienka z saloniku jest leniwa i nie chce jej się
    wypisać FV, ale to zły Tristan jej dokopuje rządając FV. Biedna
    panienka na stacji ma dupiaty system i wrzeszczy na klienta, ale to
    zły klient jej chce dokopać. O niczym innym nie marzy, jak dokopać
    panience...

    >No bo sprzedawcy w odroznieniu od kupujacych sa glupi z natury..

    Może na Pana bazarze. Jako sprzedawca nie czuję się głupi i nie
    miewałem takich problemów.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/