    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od wygranych na loterii w UE
    Date: Fri, 12 May 2023 22:45:38 +0200

    On Fri, 12 May 2023 22:02:30 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko nie piszą, czy brutto, czy netto.

    A tam jest VAT?

    > Ale to nie w tym problem.
    > Dlatego te wyliczanki piszę, bo można mnie zweryfikować. Policz sam.

    miedzy 51% a ... 0.36/12 roznica jest spora.

    Tylko, wedlug ich strony zakład dzis to 3zl.
    "Z Plusem" 4 zl.

    sumowac ich danych dokladnie mi sie nie chce, ale w kwietniu bylo 13
    losowan,
    29.04:
    1*7.3mln
    79*4353 = 580k
    3683*117 = 430k
    67971*24 = 1.6M

    27.04:
    0*
    35*7311 = 255k
    2085*250 = 521k
    42195*24 = 1.0M

    suma kwot za 5, 4, 3 to 4.3mln - i to przyjme do sredniej za cały
    miesiac, czyli *13/2 = 28mln

    a szostki:
    18.04 1*9.4 mln
    4.04 1*19.4 mln

    razem w "6" 36mln.
    Czyli suma wyplat 64mln.

    3 szostki ... to by statystycznie wymagało 42mln zakladow.
    po 3 zl = 126mln

    no i mamy 50%

    Tylko ... tych 19mln z 4.04 sugeruje, ze kumulacja była dluga.
    Zarobili w marcu wiecej ?

    W regulamine wiecej o podziale nagród.

    J.