  • Data: 2005-12-08 10:22:45
    Temat: Re: Przeniesienie KPiR z papieru do komputera.
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <4395e8b2$1@news.vogel.pl>,
    Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> wrote:

    > Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem Twojego smiechu. Moje wpisy w miesiacu wygladaja
    > przewaznie tak: 1-3 faktury plus koszty z 'kilometrowki'. Po co mam
    > trzymac przez lata nascie lub dziesiąt ksiazek jesli moge wszystko
    > zmiescic na kilkudziesieciu niewielkich wydrukowanych kartkach?

    Tak czy inaczej masz dwanaście kartek na rok (wydruk musi być robiony co
    miesiąc). Jeśli taka oszczędność Cię zadowala...
    Ja bym proponował poszukać odpowiedzi na pytanie: co grozi podatnikowi,
    który _nie_prowadził_ PKPiR, ale zaprowadził ją przed rozpoczęciem
    kontroli?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.