  • Data: 2010-12-15 19:01:04
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe, czynsz a US
    Od: LprzemekL <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak nam wyszlo.
    > to znaczy fizycznie płacic go moze jedna osoba, byleby tylko było
    > "wewnetrzne rozliczenie" miedzy wami.
    > kwestia tylko czy musi to byc miesiecznie, czy wystarczy np.raz na rok
    > ale watpie, aby wersja raz na rok przeszla, bo wyglada na zbyt "user
    > friendly" zeby bylo mozliwe.
    > po za tym zeby znowu nei wyszlo, ze wyszedl z tego depozyt
    > niewprawidlowo, albo inne cudo tego typu.
    >
    > albo płacisz ty, a rodzice wykazują dochód w postaci niezapłaconych
    > opłat. :) fajnie brzmi
    > tak chyba wychodzi najprosciej, ale nie najtaniej.

    Hmmm... nie za bardzo kumam, to tak, czynsz place tylko i wylacznie
    gotowka raz na miesiac do 12-go kazdego miesiaca - moze byc ?

    > umowy podpisuje na siebie ten kto bedzie tam mieszkał.
    > jak bedzie na rodziców a ty bedziesz korzytał to znowu dostaniesz w d..
    > od US. i odwrotnie.

    Ja mieszkam, lecz nie jestem jeszcze zameldowany, (umowy z dostawcami
    podpisalem na siebie, gdyz mam pelnomocnictwo notarialne do
    administrowania mieszkaniem od rodzicow), oplacac gotowka ?
    czy mozna przelewem, jak ta kwestia przedstawia sie z punktu widzenia
    US ?

    > no wypadałoby

    ok

    > nigdy.