  • Data: 2010-12-15 19:27:10
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe, czynsz a US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/15/2010 1:01 PM, LprzemekL wrote:

    > Hmmm... nie za bardzo kumam, to tak, czynsz place tylko i wylacznie
    > gotowka raz na miesiac do 12-go kazdego miesiaca - moze byc ?

    tez moze byc.
    byleby 2/3 tej gotowki pochodziło od rodziców i zeby w razie jak US ich
    zapyta czy dawali potrafili bez mrugniecia okiem odpowiedziec, ze tak i
    jak im pensja czy emerytura wpływa na konto, to zeby ta pobierana
    gotowka dla ciebie była tam widoczna. No i u ciebie na koncie tez.
    Bo inaczej US sie zapyta skad miales gotowke jak nie z pensji, ktora
    wpłynaęła na konto. A to juz prosta droga do 75% podatku od
    nieujawnionego dochodu.

    najprosciej bedzie jednak jak zapytasz doradcy podatkowego.
    a jeszcze lepiej jak formalnie wystapisz o interpretacje do US.

    > Ja mieszkam, lecz nie jestem jeszcze zameldowany, (umowy z dostawcami
    > podpisalem na siebie, gdyz mam pelnomocnictwo notarialne do
    > administrowania mieszkaniem od rodzicow), oplacac gotowka ?
    > czy mozna przelewem, jak ta kwestia przedstawia sie z punktu widzenia
    > US ?

    zameldowanie psa z kulawą nogą nie obchodzi, no ale skoro mieszkasz, to
    US sie zapyta dlaczego nie zlozyłeś aktualizacji NIP-3 w terminie 30 dni
    od zamieszkania. Co prowadzi do 1000 zł kary :)
    A policja dlaczego sie nie zameldowałeś w ciągu 3 dni od zamieszkania.
    Co prowadzi do 1000 zł grzywny w sądzie grodzkim.
    Dowodu osobistego tez nie wymieniłeś, wiec z mocy prawa jest już zdaje
    sie nieważny, wiec posługujesz sie nieważnym dokumentem, co też pewnie
    swój paragraf w kodeksie wykroczen znajdzie.
    tak sie rozmarzyłem ...
    mozesz płacić przelewem.

    a po co dostawcom mediów było pełnomocnictwo skoro ty tez jesteś
    współwłaścicielem?

    skoro umowy są na ciebie i ty z nich korzytasz to ty za nie płacisz.
    Nikt nie kaze rodzicom podpisywać umowy z elektrownią z samego faktu
    bycia właścicielem mieszkania.