  • Data: 2010-12-15 17:56:11
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe, czynsz a US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/15/2010 11:32 AM, LprzemekL wrote:

    > Hej Gotfryd,
    > podsumowujac (ciezko sie czyta gdyz nie wyswietlaja sie u mnie polskie
    > czcionki w wiadomosci i troche nie zrozumialem):
    >
    > - nasza trojka (ja, rodzice) czynsz placimy wg ustalonych udzialow
    > (1/3 ja, rodzice reszte)

    tak nam wyszlo.
    to znaczy fizycznie płacic go moze jedna osoba, byleby tylko było
    "wewnetrzne rozliczenie" miedzy wami.
    kwestia tylko czy musi to byc miesiecznie, czy wystarczy np.raz na rok
    ale watpie, aby wersja raz na rok przeszla, bo wyglada na zbyt "user
    friendly" zeby bylo mozliwe.
    po za tym zeby znowu nei wyszlo, ze wyszedl z tego depozyt
    niewprawidlowo, albo inne cudo tego typu.

    albo płacisz ty, a rodzice wykazują dochód w postaci niezapłaconych
    opłat. :) fajnie brzmi
    tak chyba wychodzi najprosciej, ale nie najtaniej.

    > prad, gaz, tv, internet place ja gdyz na mnie sa podpisane umowy ?

    umowy podpisuje na siebie ten kto bedzie tam mieszkał.
    jak bedzie na rodziców a ty bedziesz korzytał to znowu dostaniesz w d..
    od US. i odwrotnie.

    > - rozliczam PIT ?
    > - rodzice rozliczaja PIT ?
    no wypadałoby