    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Date: Thu, 2 Jan 2020 14:26:24 +0100

    .org...
    On 2019-12-31, Kviat <Kviat> wrote:
    [...]
> [...]
    -wyposazenie

    >To doczytaj ten artykuł do końca. W alternatywie masz wprowadzenie
    >tego jako
    >wyposażenie (wartość > 1500 zł).

    >A potem masz cały akapit na przerzucanie wyposażenia > ŚT gdy jednak
    >przekroczysz rok. Warto? :)

    No wlasnie, i co wtedy - kupic kolejny telefon/laptop, a ten schowac w
    szafie i twierdzic, ze wycofany z uzytku ?

    A mozna to tak, bez kwitu z utylizacji odpadu niebezpiecznego ? :-)

    >Już nie mówiąc o takiej przyjemnej właściwości - przy zdejmowaniu
    >środka trwałego na cele prywatne, po jego amortyzacji (a tu spokojnie
    >może
    >być jednorazowa) nie ponosisz kosztów, czyż nie? :)

    Nie ponosisz ?
    Cos mi sie widzi, ze US chcialby zobaczyc zysk i VAT z tego powodu.

    Ale wyposazenia to pewnie tez dotyczy :-)

    J.