  • Data: 2004-07-28 05:27:19
    Temat: Re: Zmiany jakis numerkow i aktualizacja DG?
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:1nh4rlfpmak5z$.1g5x191a9tind$.dlg@40tude.net...

    > Dzieki za odpowiedz. Z tego co pamietam, to takie numerki rodzajow, to
    > w GUSie wpisywalem.
    > Czyli rozumiem, ze mam isc do GUSu i je zmienic na nowe?
    > Mialem 72.20 72.50 52.48 i teraz sie zmienily oznaczenia?
    > I tylko w GUS?

    W GUS masz już klasyfikację PKD, uaktulanić musisz tylko w urzędzie
    dzielnicy we wpisie do ewidencji działalności - czyli patrzysz, jaki masz
    zakres działalności i przy każdym rodzaju dopisujesz PKD
    (www.klasyfikacje.pl, lub w urzędzie dzielnicy - mają papierowe księgi z
    całą listą działalności)

    Jeżeli główny rodzaj działalności Ci się nie zmienia, to nie musisz
    odwiedzać GUS'u.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński