  • Data: 2004-07-29 11:26:50
    Temat: Re: Zmiany jakis numerkow i aktualizacja DG?
    Od: and <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Kaliński wrote:

    > Nie w tą stronę; w urzędzie dzielnicy deklarujesz, jaką działalność chcesz
    > (bo niekoniecznie musisz) wykonywać i z wpisem do ewidencji DG dopiero
    > jedziesz o GUS'u - GUS do celów statystycznych na odpisie Regon podaje
    > główny typ działalności, choć w systemie i tak mają wpisane wszystkie.

    tak, wiem bo przez to tez przechodziłem - ale to dotyczy zakładania DG.
    Mnie chodzi o to czy przy tej wymaganej aktualizacji UM łyknie te kody,
    które sam ustalę jako moim zdaniem odpowiadające poszczególnym rodzajom
    działalności, czy też jest jakiś nakaz aby wyciągać w tym celu dodatkowe
    potwierdzenia czy zaświadczenia z GUSu.

    pozdro
    and