  • Data: 2004-07-29 06:00:04
    Temat: Re: Zmiany jakis numerkow i aktualizacja DG?
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jul 2004 07:27:19 +0200, Łukasz Kaliński wrote:
    > W GUS masz już klasyfikację PKD, uaktulanić musisz tylko w urzędzie
    > dzielnicy we wpisie do ewidencji działalności - czyli patrzysz, jaki masz
    > zakres działalności i przy każdym rodzaju dopisujesz PKD
    > (www.klasyfikacje.pl, lub w urzędzie dzielnicy - mają papierowe księgi z
    > całą listą działalności)

    Znaczy w Urzedzie Miasta musze podac PKD? Hm, faktycznie tam chyba go
    nie podawalem, bo ten papierek zalatwialo sie na poczaktu, dopiero
    potem z nim do GUS, gdzie przydzielali wlasnie PKD.
    Czyli teraz wyszlo jakies zarzadzenie, ze w UM tez musza miec te
    numerki (skoro wczesniej nie bylo im to do szczescia potrzebne)?
    W skarbowce byly chyba podawane, wiec tam nie trzeba sie fatygowac
    rozumiem?

    > Jeżeli główny rodzaj działalności Ci się nie zmienia, to nie musisz
    > odwiedzać GUS'u.

    Mnie sie nic nie zmienia... to przepisy sie zmieniaja :)

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.