eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifizyczne posiadanie srodka trwalego a mozliwosc odliczenia vat???? - dlugie › Re: fizyczne posiadanie srodka trwalego a mozliwosc odliczenia vat???? - dlugie
  • Data: 2004-02-06 21:50:18
    Temat: Re: fizyczne posiadanie srodka trwalego a mozliwosc odliczenia vat???? - dlugie
    Od: "JDLewkowscy" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402061738360.-213691@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > [...]
    >
    > To żeby była jasność: nie rozumiem twojego stwierdzenia
    > "zacząłem odliczać" ! VAT się odlicza RAZ A DOBRZE :)
    > To czy chce się i czy można wystąpić o zwrot - to już
    > ZUPEŁNIE inna sprawa :)

    ++++ moze niejasno sie wyrazam - nie zaplacilem naleznego vat za
    pazdziernik, bo i tak zakup auta spowodowal, ze mialem duzo vat do zwrotu i
    akonto tego pazdziernikowego zaczalem rozliczac vat.. o reszte czyli vat dla
    mnie do zwrotu - vat za pazdziernik wystapilem do us - dodatkowo jeszcze
    poprosilem o 25 dni - wszystko poplacone itp.

    [ciach]
    pozdrawiam leo