  • Data: 2012-08-08 21:52:17
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 11:27:01 -0500, witek napisał(a):
    > Skoro ci placi, to znaczy, ze wyslales mu rachunki do zaplaty. Zaplacil
    > tak jak wyliczyles? Jakiej firmie wystawiles te rachunki?
    > tak wiem , zaraz zapytasz jakie rachunki.

    otóż to :) zazwyczaj mam taki tryb obiegu:
    - podpisuje umowe
    - w miedzyczasie czekajac na odeslanie umowy zaczynam prace
    - wystawiam rachunek
    - otrzymuje przelew

    teraz jest jednak tak:
    - ustalilismy ze umowe spiszemy
    - wyslalem mailem
    - rozpoczalem prace
    - co tydzien dostaje 1/4 zaplaty za miesiac
    - umowa nadal nie jest podpisana i odeslana
    - rachunku nie wystawilem. podejrzewam ze jak teraz wystawie to nie
    dostane go z powrotem podpisanego
    - jutro mija miesiac od daty rozpoczecia na umowie, umowa nadal nie
    podpisana

    > Czy z tych przelewow wynika, ze potraca zaliczki? zapytaj go. w tamtym
    > roku cos u niego robiles? dostales pit-11?

    wspolpracujemy dopiero od miesiaca z zalozeniem ze to bedzie na dluzej

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl