  • Data: 2012-08-09 00:43:53
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Karpieszuk wrote:

    > otóż to :) zazwyczaj mam taki tryb obiegu:
    > - podpisuje umowe
    > - w miedzyczasie czekajac na odeslanie umowy zaczynam prace
    > - wystawiam rachunek
    > - otrzymuje przelew
    >
    > teraz jest jednak tak:
    > - ustalilismy ze umowe spiszemy
    > - wyslalem mailem

    > - rozpoczalem prace

    to sie naucz, ze pracy sie nie rozpoczyna dopoki nie ma sie umowy.
    Grzecznie sie odpowiada, ze nie ma takiej mozliwosci.

    > - co tydzien dostaje 1/4 zaplaty za miesiac

    ale ciagle nie napisales: brutto czy po potraceniu zaliczki

    > - umowa nadal nie jest podpisana i odeslana
    > - rachunku nie wystawilem. podejrzewam ze jak teraz wystawie to nie
    > dostane go z powrotem podpisanego

    a po co ci podpis na rachunku? wystawiles wyslales. Tak policz, zeby
    bylo ci wyszly zaliczki.
    Problem w tym, ze zdaje sie nie wiesz komu masz ten rachunek wystawic.