eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania? › Re: odliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania?
  • Data: 2005-07-28 14:14:42
    Temat: Re: odliczenie / wydatki na remont / bez posiadania mieszkania?
    Od: "Maciej Zywno" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > remont ma być na własne potrzeby mieszkaniowe.
    > Jeżeli włożysz sporą kwotę "w remont" starego mieszkania przed
    > sprzedażą, to ci to US może zakwestionować. To tak dla przypomnienia.

    Warto wiedziec. "Moze" to znaczy, ze jest teoretyczna mozliwosc, ale w
    praktyce to sie nie zdarza? :)

    > Jaki jest obecny stan nowego mieszkania? Czy jeszcze się buduje?

    tak, buduje sie, protokol zdawczo-odbiorczy planowany na marzec 2006

    > Numeru, kupiłem teraz remontuje później, jeszcze z US nikt w praktyce
    > nie przerabiał. Zwykle chcą aby data zakupu była późniejsza niż data
    > bycia właścicielem.

    kurcze, no wlasnie.. jak mam rozumiec, ze zwykle chca? nie jest wtedy mozliwe
    odliczenie czy odradzasz odliczenie, bo na 99% zakwestionuja? czy po prostu
    tak jest w przepisach? Przyznam, ze jestem zielony w tych kwestiach (po prostu
    poradzono mi, zebym sie pospieszyl z zakupami na remont)

    dzieki,

    Maciek Zywno