  • Data: 2023-05-07 18:26:27
    Temat: Re: podatki.gov.pl - "Dokument w trakcie przetwarzania"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jk odpisałem CEFowi nawet się nie zastanawiałem, ze serwer ten może
    > jakieś szczególnie inne kody błędów zwracać.

    I po co brniesz?
    Oczywiście, że serwer nie wysyła jakichś szczególnie innych kodów.
    Wysyła dokładnie takie same... jak każdy inny serwer.
    Serwer wysyła swoje, a aplikacja pracująca na tym serwerze swoje.

    Co w tym takiego zaskakującego dla fachowca od cyberbezpieczeństwa?

    > jest taka zasada, że nie
    > choć można oczywiście zwrócić dowolny kod błędu i sobie to opisać w
    > instrukcji, to nikt normalny tak nie robi.

    No i nie robi.
    Ty po prosu nie rozumiesz o czym jest mowa. Fachowiec od
    cyberbezpieczeństwa z radami o wciskaniu F5... LOL :)

    > Kod 301 jest kodem
    > przejściowym, i oznacza, ze z dokumentem coś się dzieje i po pewnym
    > czasie zmieni się na taki, który informuje co z nim się stało.

    I nie ma nic wspólnego z kodem 301 HTTP, który oznacza zupełnie co
    innego i czego innego dotyczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr