-
1. Data: 2003-07-22 09:53:36
Temat: Rozliczenie zuzytych materialow - jak
Od: e...@b...pl
Witam. Mam nastepujace problem:
Klient chce aby mu siec komputerowa polozyc?
Jak rozliczyc uzyty material?
Czy wystawic na fakturze osobno pozycje za usluge i osobno na zuzyte materialy,
czy po prostu walnac wszystko jako usluga.
Jak wprowadzic do KPiR materialy? Czy najpierw jako towar a w momencie
wykonania uslugi przeksiegowac na koszty? Czy moze od razu w koszty?
PZDRWM, eS.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Podatki
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT
-
KSeF po nowelizacji: Okres przejściowy, tryb offline i brak kar do 2026 roku
-
Rezydencja podatkowa, czyli jak Polska zamyka się na freelancerów z zagranicy